WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Dostawa produktów oferowanych w Sklepie jest realizowana na terenie Polski oraz na terenie Unii Europejskiej (z wyłączeniem Niemiec). Paczki są wysyłane w poniedziałki, środy i piątki.

Wznawiamy WYSYŁKI do WIELKIEJ BRYTANII (wysyłamy tylko i wyłącznie Wodę Plazmowaną).

 

Sprzedawca oferuje następujące sposoby dostawy:

  • za pośrednictwem kuriera DHL dla płatności z góry,
  • za pośrednictwem kuriera DHL dla płatności za pobraniem,
  • poza terytorium Polski dostawy realizowane są za pośrednictwem kuriera UPS.

 

Cennik dostaw:

Koszt za przesyłki krajowe przy zamówieniach powyżej 500 zł w Sklepie wynosi:

  • Płatność: Przelew bankowy, P24, Blik lub PayPal -> 0 zł.
  • Płatność za Pobraniem (kurierowi przy odbiorze) -> 5 zł.

 

Koszt za przesyłki krajowe przy zamówieniach poniżej 500 zł. wynosi:

  • Płatność: Przelew bankowy, P24, Blik i PayPal -> 25 zł.
  • Płatność za Pobraniem (kurierowi przy odbiorze) -> 30 zł.

 

Koszt wysyłek zagranicznych:

  • Opłata za przesyłki międzynarodowe jest obliczana indywidualnie, zależy od wagi i wymiarów paczki oraz miejsca jej dostarczenia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 519 066 659 lub mailowy pod adresem sklep@nantes.pl. W różnych krajach mogą obowiązywać dodatkowe opłaty celne i podatkowe, które nie są uwzględnione w kosztach przesyłki. Klient jest zobowiązany do ich samodzielnego pokrycia.

 

Informujemy, że dostawy realizowane są zgodnie z regulaminami świadczenia usług dostawców wskazanych powyżej. Informacja o przewidywanym czasie dostawy jest udostępniana przy wyborze sposobu dostawy.

Informujemy, że Użytkownik ma obowiązek sprawdzenia, czy otrzymane zamówienie jest kompletne i nie posiada uszkodzeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń lub braków Użytkownik ma prawo żądać sporządzenia przez dostawcę protokołu, w którym zostaną one ujawnione.Podstawą reklamacji stanowi zdjęcie uszkodzenia.

Chcemy również poinformować, że deklarowane w Sklepie czasy dostaw mogą ulec zmianie w czasie okresów wzmożonej ilości zamówień tj. w szczególności w okresach przedświątecznych, akcji promocyjnych typu Black Friday, akcji promocyjnych organizowanych przez Sprzedawcę. W takich sytuacjach poinformujemy naszych Użytkowników o możliwych opóźnieniach i dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Użytkowników na czas.

Jeśli Użytkownik podał przy składaniu zamówienia błędne lub niepełne dane adresowe i nie skorygował ich do czasu wysłania zamówienia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie zamówienia.

 

Ceny produktów dostępnych w Sklepie podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (ze wskazaniem jego stawki). Informujemy, że ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej podczas składania zamówienia przez Użytkownika opcji dostawy. Całkowity koszt zamówienia, czyli cena produktów wraz z kosztami dostawy wskazany będzie w koszyku przed złożeniem zamówienia. Informacja ta będzie umieszczona również w wiadomości e-mail z podsumowaniem zamówienia.

 

Cena za zamówiony produkt może zostać opłacona:

  • za pobraniem
  • tradycyjnym przelewem bankowym
  • przelewem przez zewnętrzny system szybkich płatności Przelewy24.pl.
  • BLIK (Przelewy 24.pl)
  • PayPal

 

Informujemy, że w przypadku nieopłacenia zamówienia przez Użytkownika w ciągu 7 dni od jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane – będzie to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży przez Sprzedawcę.

Użytkownik ma prawo do skorzystania z kodu rabatowego (w okresie jego ważności) otrzymanego od Sprzedawcy lub podmiotu zewnętrznego upoważnionego przez Sprzedawcę do oferowania kodów rabatowych. Kod rabatowy może upoważnić Użytkownika do obniżenia ceny produktu lub kosztów dostawy. Informujemy, że kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami, chyba że inne zasady zostały ustanowione w specjalnych regulaminach promocji.

Sprzedawca ma prawo do organizowania promocji na produkty. Skorzystanie z promocji może być uzależnione od podania kodu rabatowego. Informujemy, że promocje nie łączą się z innymi promocjami, chyba że inne zasady zostały ustanowione w specjalnych regulaminach promocji.

Pakiety i zestawy promocyjne mogą być dostarczone Użytkownikowi, jeżeli wszystkie produkty wchodzące w ich skład zostaną skompletowane. W przypadku braku produktu wchodzącego w skład pakietu lub zestawu promocyjnego, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Użytkownika przez wysłanie wiadomości e-mail lub kontakt telefoniczny (na adres e-mail lub numer telefonu wskazany w trakcie rejestracji lub składania zamówienia).

Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym czasie. Jednakże, zmiany nie mają zastosowania do zamówień już złożonych.